CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ PROBLEMÓW Z PŁATNOŚCIĄ?

Włączony Adblock.

Wyłącz proszę Adblocka zanim przystąpisz do dokonywania płatności na naszej stronie.

Limity na płatności kartą w internecie i ustawienia 3d secure

Jak to sprawdzić?

Należy sprawdzić 2 ustawienia w bankowości internetowej:
1. limity na transakcje internetowe (ekran obok)
2. ustawienia 3d-secure

Przykładowo tak to wygląda w iPKO:
Zakładka1. MOJE PRODUKTY
》tam jest zakładka 2.KARTY-należy to zaznaczyć
》następnie wchodzimy w 3.SZCZEGÓŁY I ZARZĄDZANIE KARTĄ
》wchodzimy w 4.USŁUGI - W tej opcji należy autoryzować 5.3D -secure
》następnie umożliwić autoryzację płatności poprzez SMS

Proszę upewnij się, że masz włączone w banku tradycyjne uwierzytelnianie płatności 3D-Secure 1. Aktywna opcja 3D-Secure 2 dla aplikacji na telefon nie jest wystarczająca.

- Po ustawieniu limitu oraz autoryzacji 3D-Secure 1, proszę wejdź jeszcze raz na stronę urzekajaca.pl i spróbuj ponownie zapisać się do Klubu Urzekającej.

Niektóre banki prośbę o autoryzację płatności cyklicznych kartą wyświetlają jako transakcję na 0 zł. To jest prawidłowe zachowanie i aby uzystać dostęp do Klubu należy potwierdzić tą transakcję.

Jeżeli płacimy w ten sposób po raz pierwszy - należy się również upewnić, że karta ma nadany już E-pin.

CZY ISTNIEJE INNA METODA PŁATNOŚCI?



Nasz system jest związany z comiesięcznym abonamentem i płatnościami kartą - nie mamy więc możliwości innych płatności.

CZY TE PŁATNOŚCI SĄ BEZPIECZNE?

Czy mogę Cię prosić o sprawdzenie, czy widzisz taką kłódkę na naszej stronie, jak ta obok?

Ona oznacza, że strona używa ważnego certyfikatu.
Nie mamy planu przejścia na inne firmy płatności, jednakże tak jak każdy oczywiście jesteśmy narażeni na ataki hackerów. 

Z tego powodu nie przetrzymujemy sami danych
z kartami, ale korzystamy z usług międzynarodowej korporacji: Stripe, która trzyma nasze dane z kartami.

Aby dodatkowo zabezpieczyć się przed ryzykiem, polecamy ustawić w banku limit na transakcje internetowe np. w wysokości 50 zł miesięcznie.

CO ZROBIĆ PO ZAPŁACIE?

Jeżeli wykupiłaś dostęp do klubu, następnym krokiem będzie ściągnięcie aplikacji urzekającej na telefon i zalogowanie się tam na podanego przy rejestracji maila.

Jeżeli już po zalogowaniu nie widzisz dostępu do kursów - sprawdź czy jesteś zalogowana na właściwego maila (musi to być dokładnie ten sam mail, który podałaś przy rejestracji - konto jest zawsze powiązane z mailem).

CZY KONIECZNA JEST KARTA KREDYTOWA?
Do płatności za Klub wystarczy zwykła karta płatnicza, którą da się płacić w sklepie. Na takiej karcie trzeba tylko w bankowości internetowej ustawić jakiś limit na płatności internetowe (jak będziesz płacić tylko za Klub, to wystarczy 50 zł miesięcznie). 

CO ZROBIĆ, GDY JESTEM JUŻ W KLUBIE I ZMIENIŁAM KARTĘ NA NOWĄ?

Możesz zmienić numer karty w ustawieniach aplikacji - sprawdzając uprzednio limity i ustawienia 3d secure na nowej karcie (patrz pkt 1.). 

Drugą opcją jest anulowanie subskrypcji w aplikacji i zarejestrowanie się ponownie poprzez stronę, podając nowy numer karty, ale uwaga - tego samego emaila.

ODPOWIEDZI NA INNE NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA ZNAJDZIESZ W DOLNEJ CZĘŚCI STRONY GŁÓWNEJ.

Urzekająca 2019™. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Powered By ClickFunnels.com